Lunch Time

Jag har precis upptäckt att jag är väldigt slö när det gäller matlagning... Varje gång jag är ensam och ska ta mig något att äta slutar det alltid upp med en macka eller en tallrik fil. Eller som idag, färdiga plättar! Haha.


Jag önskar verkligen att jag hade mer fantasi när det gäller matlagning, jag vill vara bra på det. Men jag tror det är min ovisshet inom detta ämne som sätter stopp för mig... Jag får helt enkelt ta och läsa på lite!


Till sällskap har jag i alla fall världens bästa anime - Daily Life of High School Boys - som jag bestämt mig för att kolla om (för tredje gången haha!)


Så min lunch blev inte så tokig i alla fall! 

ちゅう!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0