Skotertur

Hej bloggen, nu var det ett tag sen!

Det här inlägget får bli på svenska då jag är helt slut i hela kroppen efter dagens äventyr, så jag orkar helt enkelt inte tänka... Haha! Har även funderat på att börja skriva på svenska här då det faktiskt känns... Mer jag? Vad tycker ni?

Hur som helst! Idag har jag, mormor och morfar varit ute på en härlig skotertur upp på fjället! 
En aktivitet som att åka skoter är svår att slå, det måste nog vara det härligaste som finns! Mer fri än så kan man inte känna sig.
Har någon av mina söta läsare åkt skoter någon gång?

Jag som fixar och trixar lite, haha!
Här kan ni nog se hur glad jag är, wiiie ~
Efter en mysig stund här uppe på fjället så blev vi tillslut tvungna att åka hemåt. Även fast vi hade velat stanna föralltid!
Hoppas att ni alla har haft en minst lika fantastisk tisdag som jag! 

またね!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0