Good Morning

Morning lovelies~

Någonting jag inte nämnt i mina tidigare inlägg är att jag har legat hemma och varit sjuk... Feber, illamående, yrsel och kramp i matstrupen är vad jag har fått kämpa med de senaste två dagarna. Vilket är en av anledningarna till varför jag inte varit så speciellt aktiv här ute i det farliga men ändå underbara landet vi kallar internet...

Men nu när jag är frisk och har min dator tillbaka tänkte jag sätta igång att fixa lite med min nya header! Denna blir dock förmodligen ganska så preliminär.. men jag känner att jag behöver en som är en aningen mer aktuell till skilnad från min nuvarande. Så det ska bli spännande att se vad jag lyckas fixa ihop!

Bjuder på en lite gammal selfie från i sommras så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0