STILRENT

Hello~

Nu är den uppe! Som ni kan se blev det en väldigt enkel och stilren header denna gång, men det är så det ska vara här! Det kanske kan ses som lite fantasilöst och tråkigt, men jag älskar det det ljusa och enkla. Visst, jag älskar även det mysiga och mörka, men här i bloggen vill jag ha "rent" och fint. Klinisk ordning, haha! Annars blir jag galen, och det vill vi inte. En galen Nea är aldrig bra... heh~
Nu ska lilla jag återgå till dagens sysslor, vi hörs senare mina små lovelipopers~ 
 
// N E A

Kommentarer
Postat av: Andréa

Det blev jättefint! Definitivt inte fantasilöst och tråkigt. Snarare enkelt och gulligt :D

2014-12-04 @ 16:25:08
URL: http://dreamdea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0