Winter is Coming

Var ute och gick min dagliga promenad idag, då det plötsligt slog mig vad glad jag är över att vintern är på väg. Jag vet inte hur det är för er, men oftast när man tänker ordet "vinter" så får det automatiskt en sådan negativ klang, varför har jag ingen aning om. Men idag då jag såg hur det glittrade av frost i gräset, hur sjön fått ett tunt lager av is längs med kanten och solen som redan var på väg ner värmde i ryggen, så insåg jag hur vackert och härligt det faktiskt är när vintern kommer. Ja, jag tror faktiskt jag har kommit fram till att jag älskar vintern. Snart är det äntligen vitt och fint ute.♡
 
Bjuder på en bild jag tog förra året då jag var uppe i fjällen när den första snön kom.
Orkade inte redigera bilden då jag tycker den såg så mysig ut i sig själv.
Jag hoppas verkligen att ni som inte gillar vintern lär er se det vackra i den, ni vet inte vad ni går miste om.
 
// N E A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0