Fun & Unexpected

Hello~ ^^

Idag har varit en typiskt lugnt dag, med ett roligt och spontant möte med en kär vän. 
Det började med att jag fick för mig att åka in till stan för att bland annat hälsa på pappi, (bor för tillfället hos mammi på "landet") det blev inget långvarigt möte då strax efter jag klivit innanför dörren så knackade min vän Lisa på! Vad är oddsen för det?? Jag blev verkligen superglad att hon kom förbi och vi beslöt oss för att ta en liten tur till stan! ^^

Lite av Nea idag~

Själv hade jag lite ärenden på banken, så medan jag - den "vuxna och mogna" av oss - gjorde mina ärenden så hittade Lisa en perfekt plats att vänta på. 

Insatt ^_~

Därefter gick vi till det mysigaste utecaféet, det såkallade "bryggkaféet". Där serveringen praktiskt taget är på en brygga. Supermysigt!^^

Önskar verkligen att jag också tog en glass, kladdkakan där var inte att rekommendera... >~<


Sedan gick vi vidare längs ån och bara njöt av det fantastiskt fina vädret.

Haha, livsnjutare! ^3^

Och imorgon väntar nya äventyr! 

またね〜

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0