Hair Hair Hair

おはよう〜! 


Jag har kollat igenom lite gamla egopics (självupptagen frågetecken... Haha) och kom fram till att jag trivdes väldigt bra i lockigt hår! Miss it *^* Plus att det piffar upp vilken tråkig outfit som helst!^^  


Eller vad säger ni? ^3^   


Jag måste nog säga att lockigt är min favorit. Det kändes verkligen som att jag hade peruk på mig waaa~ *-* Dock så är helt spikrakt mitt naturliga "fall", så kommer aldrig att lämna det helt då jag tycker väldigt mycket om det också hehe ~ ><'  
Men för att få håret lockigt så är det ju väldigt praktiskt med en locktång... Vilket jag inte har. =_=' Men fick ett superbra tips från min frisör, en supersnygg rosa "curling wand" för endast 399kr från Lyko!  

Funderar även på att köpa med ett par värmeskyddande handskar (70kr - Lyko) då jag är expert på att bränna mig på alla sorters tänger... Dock känns det väldigt klumpigt att fixa håret med ett par handskar på sig?? (・・?) 
Tror jag byter ut handskarna mot en lite bättre "urtunningssax" istället, då min lugg redan har vuxit en cm sedan jag klippte mig... (・・;)  

Så, det var vad jag hade i tankarna för tillfället!^^ 
CU~♡

Kommentarer
Postat av: Hilda

Hejsan! :3 Din blogg är jättebra och jag älskar den!! Hur skaffade du en .com domän? Köpte du det på en hemsida? Isåfall vilken hemsida? Funderar på om jag själv ska skaffa mig en egen domän :3

2014-05-12 @ 19:36:50
URL: http://Kawaiichock.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0