Last Day of Winter

Hej på er!^^

Igår stängde skidbackarna här i Hemavan, så nu är vintern alltså officiellt över. Och självklart så avrundade vi denna fina vinter med några sista härliga åk i backen!^-^


När liftarna stängde för säsongen tänkte vi avsluta vårt sista åk med en härlig kopp varm choklad på liftens restaurang! Men dom stängde tydligen samtidigt som liften!? T_T Ganska korkat gjort eftersom att det var då liften stängde som alla ville in och fika... Men aja, deras förlust!^3^ 

Vi åkte istället hem och gjorde oss världens godaste varma choklad med grädde och Oreos! Yuuuum ~ *-*


Min söta lilla kusin som är lika blyg som jag på kort!^^

Men det är inte bara backarna som stänger nu när vintern är över, det råder även skoterförbud så min sista skotertur för säsongen ägde även rum för några dagar sedan. ;^; 

Vi åkte högt upp på fjället! Jag brukar ha ganska svårt för att bli imponerad av något, men den här platsen föll jag pladask för direkt!! Så vacker. *-*


Haha, fab pose of the day. XD

Morfar och mormooor ~ 

Moster och äldste kusinen.^^


Kusinerna.

Sååå vackert ~ *-*

Avslutar med en liten surpuppa! Haha ^_~

Om ni funderar att åka på en riktigt härlig skidsemester så rekommenderar jag er att åka hit till Hemavan! Jag åker hit nästan varje år (dels beroende på att halva min släkt bor i den här byn haha), backarna är dom bästa och här finns inget annat än riktiga fjäll! No offence Sälen och alla andra poppis skidorter, men ni är ingenting i jämförelse med det här stället. ^_~

またねー


Kommentarer
Postat av: Line

Fina bilder! ♥

2014-05-05 @ 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0