Face Look - Natural Doll

Hello lvelies!

Eftersom det var ett tag sedan nu som jag skrev här så tänkte jag bara kika in med en liten "face look"-update! Jag kände nämligen för att prova något lite nytt den här gången... och jag måste verkligen säga att jag trivs riktigt bra i den här lite "naturliga dock"-looken. Så det här kommer ni att få se mer utav, mihi~
Mina älsklingsstrumpbyxor fick också vara med idag♡ Det var ett bra tag sedan nu...
Och en fantastiskt "bra" bild på mitt ögonsmink... haha.
Ska ta med en bättre kamera nästa gång, lovelies.
Jag har sett att det är många av er lovelies som vill att jag gör make up-tutorials på några av mina "looks", så jag hade tänkt försöka ta tag i det så snart jag bara kan.

Bye for now~
// N E A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0