HEALTHY LIVING

Hejsan hoppsan!

Jag har känt mig så otroligt pigg den senaste tiden, vill ni veta varför? Jo! Det är nämligen så att jag, under den senaste månaden, verkligen gjort mitt bästa för att ta hand om min kropp så bra det bara går. Genom bland annat regelbunden träning, som består av en timmes promenad innan frukost, och bra mat! Svårare än så är det inte att få sin kropp att må bra.

Jag måste verklgen säga att jag älskar min frukost, det är faktiskt höjdpunkten på min dag... hur konstigt det än låter, haha! Men tänk er att vakna upp, gå ut på en timmes rask promenad och sedan komma hem och äta en bra frukost. Aaah~ (─▽─)

 Ska visa er i ett annat inlägg hur jag gör min superfrukost, vill att mina lovelies små kroppar ska må bra! ^ ^

// N E A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0